חיזבאללה : חיסול פח ריזאדה מפקד כוח קודס ביקר בלבנון והזהיר את חיזבאללה חדשות מעריב : אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב.

חיזבאללה : חיסול פח ריזא×"×" מפק×" כוח קו×"ס ×'יקר ×'ל×'נון ו×"×–×"יר את ×—×™×–×'אלל×" ×—×"שות מערי×' : אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב.. חיזבאללה ואיראן מנסים ליצור קרע בין ישראל ל #דרוזים בלבנון ולירות ללא בושה מאתרים הקדושים להם. החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל.

מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים.

×
×"קו ×"א×"ום ×¢×" אלף טילים מ×"ויקים ×'×™×"×™ ×—×™×–×'אלל×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב. יצויין, כי בשנה הבאה צפויה להתעורר ביתר שאת המתיחות בענין מול חיזבאללה, בשל הכוונה להתחיל העבודה על אתרי הקידוח הצפוניים יותר במים הכלכליים של. ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. חיזבאללה פרסם הערב (חמישי) תיעוד של שיגור הרקטות שבוצע בשעות הבוקר מלבנון לעבר ישראל. חרב השתמש בקשרים שלו עם חיזבאללה בשביל להבריח את הסמים למזרח התיכון ואירופה ולהלבין את הכספים.

גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה.

איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. חיזבאללה ואיראן מנסים ליצור קרע בין ישראל ל #דרוזים בלבנון ולירות ללא בושה מאתרים הקדושים להם. החוק הצית עימות חסר תקדים בין הארגון לבנק המרכזי של לבנון. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. בתוך כך, בלבנון דווח כי הצבא שחרר את משגרי הרקטות של חיזבאללה, שנעצרו לאחר הירי לישראל. מתוכן יירטו כוחותינו 14 רקטות. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף. Хезболла חיזבאללה حزب الله запись закреплена. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום במוצאי שבת וייתכן כי הפעולה היא חלק מתעמולה של חיזבאללה לקראת הנאום. חיזבאללה פעל כדי לבנות מערך טילים התקפי ומשמעותי. אפשר שישראל ורוסיה נמצאות בנתיב התנגשות בסוריה ‫←. גורמי ביטחון ישראלים אומרים כי הפיצוצים אשר התרחשו בשנים האחרונות בסביבה אזרחית בשטח לבנון ממחישים את השימוש הציני שעושה ארגון הטרור חיזבאללה באזרחי המדינה.

במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. אחת משתי מנהרות חיזבאללה שצהל כבר מחזיק בהן תהפוך בקרוב לאתר ביקורים. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית;

×—×
×—×"שות ×"מזרח ×"תיכון Nrg ×"ניסיון של ×—×™×–×'אלל×" ×'סורי×" from www.makorrishon.co.il
בתוך כך, בלבנון דווח כי הצבא שחרר את משגרי הרקטות של חיזבאללה, שנעצרו לאחר הירי לישראל. צהל חצה את הגדר בקרבת העיירה מיס. by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני. היתר נפלו בשטחים פתוחים בגולן. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני.

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה.

מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. חיזבאללה פעל כדי לבנות מערך טילים התקפי ומשמעותי. התנגדתי להפיכת חיזבאללה לחלק מהמערכת הפוליטית. חיזבאללה פרסם הערב (חמישי) תיעוד של שיגור הרקטות שבוצע בשעות הבוקר מלבנון לעבר ישראל. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; ארגון חיזבאללה מתעקש להגיב נגד ישראל למרות שהוא יודע כי מותו של פעיל הארגון לא היה מכוון מצדה, הוא מנסה להראות כי המצב הכלכלי הקשה בלבנון לא משפיע על מדיניות ההרתעה שלו מול ישראל וכי הוא איננו חושש מישראל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב. תיעוד שיגור רקטות חיזבאללה לעבר ישראל מדרום לבנון. 06/08/202106/08/2021 nziv אירן, חיזבאללה, לבנון. היתר נפלו בשטחים פתוחים בגולן.

אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב. מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. הסינרגיה בין צלב חיזבאללה מתרחשת במסגרת שליטתו של חיזבאללה בזירה הפוליטית במדינה וכניעתם של שותפיו הקואליציוניים של הארגון בממשלת לבנון, שבה הוא חבר בכיר. במערכת הביטחון מקיימים התייעצויות כיצד להגיב לירי.

×—×™×–×'אלל×
×—×™×–×'אלל×" מאיימים על ישראל אם תעזו תתחרטו כאן from kanstatic.azureedge.net
צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. חיזבאללה הוא נכס אסטרטגי של איראן בלבנון, לישראל יש את חמאס בעזה. אלוף פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר הבוקר לראשי רשויות בצפון כי הירי של חיזבאללה כוון להר דב. תושבי הכפר הלבנוני חצבאיה זועמים על חיזבאללה על כך שהם יורים טילים על ישראל מהכפר שלהם.ליד הבתים שלהם. ‫→ צבא לבנון עוצר את מי שירה רקטות לעבר ישראל. איך הצליח ארגון חיזבאללה בלבנון — באמצעות ערוץ הטלוויזיה המזוהה איתו, אל־מיאדין — לראיין את שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, את חכ ציפי לבני, את אלוף (במיל') חכ איל בן־ראובן ואת תומר ויינברג, שנפצע ברכב הסיור שממנו. חלק מהמאמץ המבצעי של מגן צפוני כולל מאמץ מדיני לשלילת הלגיטימציה של חיזבאללה, ולהצגת אוזלת היד של ממשלת לבנון ויוניפיל. יצויין, כי בשנה הבאה צפויה להתעורר ביתר שאת המתיחות בענין מול חיזבאללה, בשל הכוונה להתחיל העבודה על אתרי הקידוח הצפוניים יותר במים הכלכליים של.

מדובר במנהרה הארוכה והעמוקה מבין שש המנהרות שנחשפו במבצע מגן צפוני.

נראה לפיכך שעל ארהב להבהיר לממשלה הלבנונית. והאקרים של חיזבאללה תקפו ברחבי העולם. חיזבאללה, ארגון אסאלמי, שיעי, לבנוני. החוק לאיסור מימון בינלאומי של חיזבאללה (hifpa) ינקוט סנקציות נגד כל גורם שמממן את חיזבאללה בדרך משמעותית; ארגון חיזבאללה נטל אחריות על הירי. היתר נפלו בשטחים פתוחים בגולן. מערכות 'כיפת ברזל' וסוללות טילי 'פטריוט' יירטו 10 טילים, 6 טילים התפוצצו בשטח פתוח, ועוד 3 טילים התפוצצו. העובדה היחידה היא שעכשיו חיזבאללה מרגיש את חולשת הממשלה. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. #ישראל חייבת לעבור ליוזמה ביצירת בריתות אסטרטגיות איתם ועם מיעוטים אחרים בלבנון ובסוריה, בזמן ש #איראן משקיעה. איני יכול למתוח ביקורת על חיזבאללה מבלי להתכוון. ארגון הטרור חיזבאללה פרסם הודעה קצרה בה לקח אחריות על הירי לעבר הגולן והזהיר את ישראל מפני תגובה. חיזבאללה פרסם הערב תיעוד של שיגור מטח הרקטות מדרום לבנון לעבר אזור הר דב שבצפון ישראל, סמוך לגבולות עם לבנון וסוריה.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama